Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

THIS WEEK

Publicerad 2010-06-01 19:33:04 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Japp 2day ...blev de ingen cabaree eftersom vi kommern helt enklet inte överens , folk ångra sig vi blir bara mindre o mindre och plus de är inte lönt eftersom de bara en vecka kvar ... shhit bara en vecka till sedan ska jag till BaALEN :D anyway jag ha hört att de ska blir tråkigt väder ,hoppas att det fortsätter till ONsdag också för jag palla inte med friidrott i detta vädret asså alla kommer att skolka :O BE TILL GUD!!!! !!! Gick till bibliotek den stora då med klassen ÖVER FATTTIGT!!! var de jag va ssååå jävla trött så att de kan inte vara sant efteråt hemspråk den sista dagen också jag bara PALLA skippade de oxå och säg hellu till min underbara dubblesäng BUT NOOO JAG fick inte någon sömn alls eftersom jag skulle träffa en killkompis han förstör min DRÖM!!! och nu kunde jag inte sova längre :( ha äntligen gjort redovisning på SO äntligen DONE ND DONe de som finns kvar är språkvalen och matte prov. Mina vänner ska ta studenten U KNOW WHAT THAT'S MEANS :D PARTTY !!!! TIME!!! CAN'T WAIT!!!! :p
MISSA INTE UGLY BETTY OCH DH !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela