Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

ooo snap :S

Publicerad 2010-06-21 23:59:29 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


vilken dag !!! :PO PEOPLE PEOPLE

LISTEN UPPPPPP

JAG BLEV JAGAD , både jag och min kompis Emma . Efter jobbet tänkte jag byta mig om lite för jag var rkt ARG på mig själv bara för att alla hade på sig jeansshorts okej o kolla på mig en IDIOT !!!  jag hade fuckin JEANS på mig såååå skämmig jag bara NÄÄÄ  måste hem liksom o byta lite o ser fFREsh ut :D hihihi anyway så såg jag ut på bilden med dem skorna som jag provade i stan Emma fotade mig :p innan vi var i gustav var vi på mobilia. För att Emma skulle äta på MC o jag åt falafel riktigt var de sedan cyklade vi till Gustav kolla runt lite men det värsta var atta vi hade inga pengar :( palla inte där liksom för de gjorde mig ännu mer ont
FUCK DAT BULLSHHIT  sedan cyklade vi tillbaka hem åt  
EN MAN OKEJ FRÅN INGENSTANS MED ETT LEENDE SKIT RÄDD  , HAN BÖRJADE FRÅGA MIG MASSA FRÅGOR DÄR HADE ENS INTE TID DÄR JAG KALLADE UPP EMMA SÅ ATT VI KUNDE CYKLA FAR FAR AWAY FROM HIM   BUUUT NO jag följde efter oss hela vägen mot SÖdervarm , helenaholm shhhit liksom vilken STOCKER!!!! HOPPPAS ATT JAG DÖ !!! :s LIKSOM JAG KLARA INTE AV SÅNT  SEDAN JAG O EMMA CYKLADE VID NYDALA SKOLAN  VI KOLLADE DÄr BACK O HAN VAR INTE DÄR YES TÄNKTE JAG SÅ JAG KAN MY FREEEDOM!!!!
Aight nu måste jag gå o lägga mig TIME 2 BED :D cuz I GOT THINGS 2 DO LIKE WORK !
AIGHT SEE Y'ALL  LATER
PEACE ND OUT

Kommentarer

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Publicerad 2010-06-22 00:21:54

sv: vadåra ?

Postat av: jenan

Publicerad 2010-06-22 11:21:31

sv: Tack :D

Postat av: L

Publicerad 2010-07-02 14:39:49

Feta skor! Haha så sjukt.. varje blogg jag klickar in mig på är från malmö...funny..

Postat av: liindblaads

Publicerad 2010-07-02 14:54:29

veckans blogg igen på bloggen, anmäl dig eller din vän , så har du chansen att vinna en intevju på bloggen :)

Postat av: denise!

Publicerad 2010-07-02 14:55:21

söt!:)

Postat av: lucke

Publicerad 2010-07-02 15:30:27

tjabba! Bra väder hos er idag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela