Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

FRiidrott

Publicerad 2010-06-02 22:58:41 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

VLIKEN DAG... min vän som jag ha lekt sens vi var små Philomina blir sexton år 2day .... But
först så få sätter läraren betyden idag succck plus att det friidrott sååå synd om dig tycket jag för Philomina :P
Anyway på friidrotten gick de faktiskt jättebra, blev faktiskt nöjd med mina resultat :) yeey PLUS att jag ha fått tillbaka min kondition det värsta var mina fötter gjorde ont som FAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!
Ni anar inte ....
Höjdhopp: 1,10 meter hate it!!!
2,5km: 16.36 YES!!!
60m: 9,67 sekunder
stötta kula: 8.60

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela