Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

FIRST DAY AT WORK

Publicerad 2010-06-14 22:29:40 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


första dagen dem bara du är 28 försenat ....??
jag tänkte U say WHAT????!!! :s  NEJ de stämmer inte  IT MUST BE SOME1 ELSE 
de verkade som att jag hade kommit fel plast skit pinsamt också vilket de var sant oxå :Oj ag kom för tidigt
den personen som kom försenat var faktiskt ngn som jag kände igen , det var berna :D .
De verkade som att de var två olika projekt arbete att jobba om ...
worst job EVER om man inte gör som man säger så få du ingen pengar , de går till lite att fundera på saker skapa en affär ni vet , vi sätta på datorer vissa visste inte ens vad dem skulle göra i två fuckin timmar vem palla liksom:O jag förväntar vem att vi ska göra ngt , o inte sätta vid datan hela tiden liksom ... EN man kommer från ingenstans o skriker  bara för att han fick inte nån jobb något sånt var det kommer ej ihåg en utländskt man var de  han skrek som en bibliotek!!!! rkt jobbigt dem försökte förklara till honom men såklart att han inte fatta ngt !! helt sjuk där sedan stack han bara FINALLY
rkt tråkigt var de , men det var värt ingenting men samtidigt kunde man också lära ut sig hur man ska kunna göra grejer tex. att en liten grej kan blir ngt stort förstår ni mig ? hahhah i think u got it :D
EFteråt var hela famlijen förutom Hannah eftersom hon ska inte följa med till Ghana , så vi resten fick sitta där på sjukhuset I HUNDRA ÅR!!!! DE VA ALDRRIG VÅR TUR!!! KLOCKAN var typ 18 and still not ours turn  ( can somebody plz plz call 911 ) tills slut efter ten years later .... va vi klara och nu är jag hemma yeey :D


Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2010-06-15 17:23:45

hejsan :) allt bra?

Postat av: hermy

Publicerad 2010-06-15 20:39:42

vill du få flera besökare?? haha nu har jag den enklaste iden på att få flera besökare, gå in på min blogg och läs mer om det,

ifall du inte är intresserad så ber jag om ursäkt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela