Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

01:40

Publicerad 2010-06-30 18:28:11 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

THAT NIGHT WAS REALLY DOPE
lite sen med detta inlägg men jag skriver ändå om den .. anyway this is what it really happen 
Det var på söndag föra veckan o efter kyrkan skulle jag skulle hos Bernas kusin , o min mamma bara du ska komma hem halv sju ??? menar hon allvar ?? tänkte  jag :S nej jag kan inte  lova dig eftersom vi ska ta buss och jag vet inte ens vart den ligger plus att vi stack halv sju. de rolig är att vi stack inte direkt dit , utan vi va hemma hos berna medan vi vänta tills Florence hade kommit till Gustav klockan va nio på kväll och det var dags att bussen till Gustav sedan ta en annan Buss till .... ? vet shi DET TOG HUNDRA ÅR !!!! :o SÅNA OKÄNDA PLATS HA ALDRIG VARIT DÄR VAD ÄR DETTA LUND ELLER ANDRA SIDAN JORDEN LIKSOM
äntligen var vi framme så konstigt plats som jag sa förut OKÄND  stället ! hahha :P
Cluadia kom senare medan de så spela de vi spel , vi åt och efter några timmar kom hon .
sedan snacka vi om roliga saker hahhah ASSÅ  vi alla dog av flabb jag liksom helt lost tänkte på ingenting än att ha så kul plötslig messa min syrra till Berna , jag kolla på min lur o jag ser att jag missat jättemånga samtal Obs  och sms . kolla på klockan den va tolv på kvällen shhit det kört för mig IT'S GAME OVER :S
SOM TUR BLEV JAG HEMKÖRD AV BERNAS KUSIN kommer hem och såklart visste jag att min mamma skulle blir skit arg på mig , och ni vet hur afrikanska föräldrar kommer du inte i tid så man kört , jag  försökte förklara till henne men nää hon vill inte ens höra min historia och de funkar inte hellre att man inte kunde ringa vilket det var sant . Fick utegång förbud :(
that was my day

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela