Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

God morgon allihopa

Publicerad 2010-07-02 10:50:37 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Drake - Miss Me ft. Lil Wayne:


Idag bjuder jag er ny FREsh music så att vi blir lite piggare  hihi :D

dagarna går så fort asså jag kan inte tro det att bara fyra dagar kvar sedan IM out of this country !!! YESS!!! finally tänkte men nej jag trodde liksom de två veckor kvar o sånt hade till och med skrivit  de på facebook sååå pinsamt liksom och nu har jag fått veta att det snart ,känner mig helt nervöst :S
Jag vill också samtidigt umgås med någon innan jag åker vilket jag ha gjort . Jag har varit med på otroliga saker med mina vänner. Nu på lördag ska jag till fest imorr då ( spännande ) can't wait ska inte berättta mer annars blir ni inte mer spännande :P

Just nu jobbar jag i Ung i sommar , det har gått tre veckor och fortfarande känns det helt konstigt liksom .
Det käNNS som FUCKIN SKOLA !!!!!
alla fall som tur de bara en vecka kvar för jag palla inte mer .... men men DE pengarna där
I NEED MONEY :D ALLA  VILL HA DET:o SÅ DET BARA GO HARD FOR IT !

HOLLA Y'ALL LATER
PEACE

Kommentarer

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Publicerad 2010-07-02 11:34:30

sv: hahah visst ser ja ut som en galning^^,

Postat av: Jen

Publicerad 2010-07-02 11:36:52

Grym låt!



Missa inte min bloggtävling där du kan vinna en rosa goodiebag fullproppad med söta saker. Hoppas du vill vara med! http://jen.blogaholic.se/2010/jun/8909/#comments



/Jen ♥

Postat av: jenan

Publicerad 2010-07-02 11:52:03

sv: haha okej

Postat av: sannaochmaria

Publicerad 2010-07-02 12:55:18

Härlig blogg tjejen!

vad har du för planer idag? och har du något sommarjobb ? :)



ha det guld kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela