Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

STRESS DAY

Publicerad 2010-01-25 21:14:52 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



Hey everyone eller som nalle balle säger :p hahha Ahleen hahhaha kan inte ens uttala de :D Anyway
what a day yes.. idag på morgon , sjuk anlända jag för jag visste att jag kommer försenat till skolan o palla inte gå skolan här asså . vilken stress idag också brandalarm igen som tur och alla fick gå ut som vanligt . Efter skolan stack jag hem , gick ut med en vän och hem o plötsligt hittar jag inte mina nycklar shhhit tänker Nää tänker jag :S hur ska jag kunna öppna mitt skåp i skolan ? men som tur hade min syrra den tänkte SÅÅÅÅÅÅÅ LÖNNTT!!!! JAG EEE JAG GICK UT I DE KALLA VÄDRET BARA FÖR ATT HITTA MINA NYCKLAR OCH SÅ HADE MIN SYSTER,STEPHANIE DEN HELA OCH SA INGENTING ... SÅ SKA SE ... VÄNTA BARA DÄR ... TÄNKTE JAG .. :P
SKA NU FORTSÄTTA PLUGGA
AIGHT IM OUT
HOLLA

Kommentarer

Postat av: mizthanguyen

Publicerad 2010-01-26 13:48:19

svar: aww taack så mycket thihih! :) :D

Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Publicerad 2010-01-26 20:16:40

Yesyes :>

Postat av: NALLE:D

Publicerad 2010-01-26 22:48:28

HAHAH ahleeen sahleeen =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela