Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Hey Everyone

Publicerad 2010-01-09 11:33:46 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Länge sedan rite ?
Jag just nu ändra lite på min blogg och många update att skriva om .... MANY :D
Idag ska till stan igen med Berna måste snart skydda mig .... :S köpte en topp ,öronhänge och Skor igår ska visa dem sen ... idag Kan ni tänka er...sista veckan på lovet sedan börjar skolan ON MONDAY SOOO BORING !! 
men detta året är det sista termin så jag måste verkligen kämpa för mina betyd och vliken gymnasiet jag ska vilja .
På grund av jag ha inte bloggat länge de för att jag fläta mina vänner hår , gjorde de igår och förrgår tjänar pengar också där .... hihi anyway nu måste jag sätta gång med min blogg lite  mer Action och flera bilder och video .
Yupp de va allt för idag,skriver mer sen ska snart städa huset sedan till STAN!

HOlla ;D

Kommentarer

Postat av: NALLE:D

Publicerad 2010-01-09 16:47:54

HAHAHAHHA svär du bytar design varje dag:O HAHAHAH men lovee detta d e ju GREEEEN yanii :D

Postat av: väääneessa

Publicerad 2010-01-09 22:35:04

nicenice!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela