Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Speciellt dag

Publicerad 2010-01-14 20:59:53 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Hey everyone
idag var det en speciellt dag för jag avslöja det senare ... hade matte lektion och en av elever frågade Andras om han skulle SLUTA ... jag bara WHAT??? WTF SKA DU SLUTA ... NÄ VI BEHÖVER DIG JAG BEHÖVER MIN VG !!! :s CHOCK DÄR LIKSOM DU ÄR DEN BÄSTA MATTE LÄRARE OCH DU SLUTA ?? :s JAG BARA TÄNKTE OM JAG HADE HEMIEO HADE JAG REDAN FÅTT IG , MIN MATTE SA ATT HAN INTE VET NÄR ... MEN DET BLIR NOG I SÖDERKULLA ??? I don't get it du fick nytt jobb på söderkulla som en lärare isf få du sluta då Vi nior slutar jag menar utan honom är de inte så rolig han ska alltid snack om hans liv och samma saker tills vi slutar, hur orkar vi asså bara lyssna om hans liv och inte göra något skit hahhahahha ???? liksom SICK I KNOW BUT HAN SKA BYTA NÄR VI NIOR SLUTA bara tänkte så YES!!!
Jag , Nalle ,Alexandra och Sanna ska vara med på Kabaré kommer blir skit kul , ha aldrig gjort de förutom men vi se hur det blir .
Bilder :

Daila köpte en tårta till mig , thank  you Daila :D
i alla fall blev glad att jag blev inte äggad som tur jag hade där asså , och plus jag hatar sånt !!! det värsta jag vet ihela mitt liv att blir äggad bara för att man fyller år ... anyway IM SO HAPPY that dem gjorde inte de :D YES

mums cake :D

Kommentarer

Postat av: c

Publicerad 2010-01-15 19:17:41

åååh blev så sugen på tårtor & kakor :(



blev riktigt hungrig , thx alot HAHAH 4 nothin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela