Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

ahleen

Publicerad 2010-01-26 23:06:01 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

hey everyone

Yes 2day fick jag reda på att klassen ska åka skridsko på Torsdag , på denna veckan spännande tänkte för jag älskar att åka skridskor fast är inte experten här :D men i alla fall är med alltid med nalleballe gäng DE COOLA GÄNGET HAHHA JUST KIDDING HAN SKA ALLTID KALLA MIG FÖR YAA BOAKYEWAA!!!!! OCH JAG BARA NALLLEBALLE  han kalla mig alltid så fort vi träffas varandra i skolan , han kalla också så på grund av att de mitt riktiga namn det min afrikanska namn fast här i Sverige kallas jag för Elizabeth :) see the diffrents nowww :P Mitt riktiga namn är Elizabeth Yaa Boakyewaa och mina andra syskon heter också såna afrikanska namn Coolt huh :D

anyway var i statsbibliotek med Philomina ,jag cyklade och hon tog buss .

De blev så här att när jag av framme i stan va jag så himla pisse så jag stack till triangel hade inga pengar så att jag kunde gå in på toa , fick vänta i hundra år tills någon MÄNNISKA KOM in och betalade sedan va de min tur YESS!!! tänkte, efter TOA ,sen Bikbok o där träffade jag Philomina till slut va vi på Biblioteket lånade skit många böcker om historia jobbar om projekt om Martin Luther KING!!!!  Man måste ha ju bra fakta för få bra betyd eller hur :D Så just nu jobbar jag om de .

ahleen brukar alltid nalleballe säga :D hahhahha kommer inte på vadd min rubrik ska heta så tada! =D

See u later ...

HOLLA

Kommentarer

Postat av: MARILENA

Publicerad 2010-01-27 00:47:37

Japp : )

Postat av: shams

Publicerad 2010-01-27 14:18:39

tack elli =)

Postat av: NALLE:D

Publicerad 2010-01-27 15:14:33

AHAHAHAH ahleen yaboakewaaaa =D HAHAH ay var e mina skor wle:$

Postat av: ElinArmour

Publicerad 2010-01-27 21:25:34

Hej.

Är du sugen på en ny design?

Jag gör en design till dig för 50:-

Kolla in! http://elinarmour.blogg.se/bloggdesign

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela