Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

U Made day soo Happy

Publicerad 2010-02-05 19:55:44 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



Hellu everyone :D
FRiday FRiday !!! Finally its friday äntligen kan jag sitta där hemma i lugn och ro o tittar på filmer , men samtidigt måste jag plugga :( sad but it true anyway de som hände skolan idag va att de va brandalarm igen skit jobbigt alla fick gå ut , många kastade snöboll o jag hoppades att dem skulle kasta de på lärarna så ball om de hade hänt o de gjord de också kunde inte sluta flabba åt sååå synd Heimo (lärare ) fick de på ryggen precis som Nalle önskade sig fast han´ville att han skulle få de på ansikte He was Wrong ,Lena ( lärare) fick de på ansikte rätt åt henne där asså hon är skit taskigt !!:o :P hahahha efter bandalarmet så hörde massa gossip gossip ni vet hur de e i skolan de sprider sig direkt igår kom poliserna till Lindängenskolan bara kolla läget liksom .
Ha äntligen fått mina nya skor Converse i svart och min klocka också :D , Jag ha också gjort håll i örat två st idag all thanks to Rebecka thank you xD , Can't wait tomorrow nästa vecka gäller vårt framtid,vårt betyd ,o vliken gymnasiet skola vi kommer in på jag sååå nervöst . Nästa vecka på tisdag ska ha nationella prov på svenska Wish me luck ,May GOD BLESS ME!!!! :( ....


Kläderna ha jag köpt från , toppen med text på från Gina , Jeans -Gina , klockan t-shirt shore , den sista toppen med färg glada på från Entré .
MVG BILD , ha gjort den själv coolt rrite ?

see u later
Peace Out

Kommentarer

Postat av: NALLE:D (NAPPYBOY) as u say:D

Publicerad 2010-02-05 20:50:40

oh jag såg din syrras gråa converse dom va dööödliga =O fråga din kompis om hon kan fixa turkosa converse aight?:$

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-02-05 20:57:07

häftig blogg :D



allt bra?

Postat av: hellen

Publicerad 2010-02-05 21:10:32

tack så mycket..

jag tror jag har bloglovin men har glömt lösenordet

hahaha. fattar noll med sånt=(

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-05 21:24:00

den tshirten som var färglad var nice :D

haha joo skorna var dödliga för den har rosett, de pumps & att de zebra. rkt snyggt

Postat av: shams

Publicerad 2010-02-05 21:24:28

oj de var jag som skrev de !

Postat av: DNKW

Publicerad 2010-02-05 22:27:11

HAHA PLEEEASE. jag har ALLTID älskat THE HILLS :P

Postat av: MARILENA

Publicerad 2010-02-05 22:32:26

Aah de råkade bli lite för blont :(

Postat av: JESSICA

Publicerad 2010-02-06 16:29:49

Åh fina örhänge du köpte=)

Postat av: Anne ;)

Publicerad 2010-02-07 17:49:05

åh vilken söt bild på dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela