Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Tjejmässa

Publicerad 2010-02-23 21:12:37 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



Heey everyone :D
Yess 2day uppträde tjejerna på tjejmässan , detta årets tjejmässan kan jag säga att det var okej ... men förra året var bättre än nu. OMG jag måste berätta en grej till er XD det spännande jag trodde aldrig att jag skulle se honom anyway skip that
kan ni tänka er att vi fick vakna upp typ nio mitt på lovet bara för att vi ska uppträda plus att vi alla tjejer skulle  sminka oss och det snöar som fan fick cykla till stan och tillbaka hem .
Precis när vi alla andra som skulle också vara med o uppträda vänta på att dem skulle sitta på musik o de tog hundra årr!!!! publiken bara IDAGGGGGGG!!!!! och till slut fick dem till de  vi dansa o jag tappade mitt ena öronhänge jag liksom brydde mig inte bara WORK IT där, publiken märket inget anyway tappade också mitt hårband skit i de där de skämmig men jag tog de sedan.Vi fick många diplom att vi är duktiga yeye känner mig stolt där . dem som uppträde var the hip drop, So dope (de vi :D), suzz, och fler andra . Det bästa kommer nu hela gänget stack till bk och plötsligt såg vi honom NEYO ON BEUGER KING NO tänker de kan inte vara sant!!! medan jag och mina vänner tog en plast att sitta o liksom chilla var alla ungdomar omkring honom IsaBelle ropa SHII LEAve him alone sedan stack han till triangel o resten följde efter honom KNow know jag hann inte ta foto med honom o jag ljuger INTE iaf min kompis tog intervju o foto jag lägger upp de later! Videon is coming soon :D

Kommentarer

Postat av: Catherine

Publicerad 2010-02-23 23:49:33

Niiice nice me like ur look n hair ;) hur fixade du det, e det dit riktiga hår ??



nice blogg yea

holla at me later

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela