Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

DONE AND DONE

Publicerad 2010-02-12 22:02:18 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

hey everyone

finally är nationella provet done nd done , de gick jättebra på provet känner mig fakitiskt stolt .

Också att dem åttorna inte sätte på brandalarm för då fick vi göra en helt annan prov som vi inte vet vad den handla om :O . Denna veckan ha varit trött , stress , och sjuk japp.... :( jag är sjuk BUt im fine :D but still :/ jag uppträde också med dansen gruppen i onsdags på folkets park inomhus people get that on your brain :p Cat fight igår jätteballt i skolan missade bråket typskit  men fick höra historian :D Idag är jag jätte trött de tråkigt fredag!!! jag kan inte äta vet inte varför :O förra veckan uppträdande var kaos men samtidigt kul jag och min kompis Nicole ska uppträda i skolan för sista gången på avslutning .

Japp det var allt

See u later

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2010-02-12 23:08:48

ja otroligt bra :)

Postat av: DNKW

Publicerad 2010-02-13 00:10:20

hehe, tackar tackar. söt bild här :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-13 13:20:28

nä diggade inte heller rihanna, vet inte direkt vf men sen efter att gett hennes music en chans blev hon riktigt grym ! nä vf gillar du inte rihnna ??



Ha det nice =)

Postat av: MARILENA

Publicerad 2010-02-13 14:37:57

Tack ska du ha, krya på dig du med :)

Postat av: vanessssa

Publicerad 2010-02-13 16:23:32

SV;;

jaa, jag hoppas de iallafall! hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela