Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

4 timmars träning

Publicerad 2010-02-22 15:03:47 i ♥D@nce from the hood,

Igår blev tränaren besviken , vi fick inte gjort de och om en dag ska vi uppträda hur ska vi klara det .
Idag har vi tjejerna bokat tid på arena klockan 18-22 träna som fan och imorgon this is it =D Fyra timmars träning måste kunna gå för igår det blev lite krångligt eftersom två av tjejerna är inte med är bort resa tränaren Persa visste inte de så allting måste ändras men istället för att träna snacka om pengar , och vad vi ska ha på oss till imorgon...spännande kommer att blir yes yes And also the good news is dat många har hört nu har många folk hört vårt namn , vårt grupp och dansen vissa i gurppen som jag och resten ville behålla namnet So dope .
Imorgon är det Tjejmässan klockan 11-15 och gruppen skall uppträda 12.30 och det är bara tjejer som få komma in NO BOYS :( But det finns efterfest yey :D
see u later PEACEEEEEEE

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-22 16:28:40

Hej vännen!

Jag har varit på akuten och inte mått så bra på senaste tiden därför har jag inte bloggat eller svarat på din kommentar tidigare. Förlåt!



Hur mår du??



Puss

Postat av: shams

Publicerad 2010-02-23 16:32:30

gillar bakrgunden designen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela