Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Everything has resolved =D

Publicerad 2010-04-20 22:47:14 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,




Detta är vad som hände idag ... de regnade but inte så mycket men regnade mitt på våren också Men :O
Brandalarm hände igår asså det går aldrig slut liksom men nä dem vara fortsätter med de .
Jag ha nu ändrat mina gymnasieval igår missade matte för de Yes tänkte så slipper jag i alla fall Han Håkan den konstigaste lärare jag ha någonsin sett . Nalle , Polla , Sanna och Alexandra skulle fixa deras bilder till Kostas , idag va det deras sista dag the Deadline But they MAKE IT!! :D
liksom pallade inte med skolan hade bara två lektion och en prov NO som JAG HATAR NO I HELA MITT HJÄRTA!!! .en perfekt dag för att skolka idag plus att jag skulle följa med min kompis Philomina till tandläkaren haha kul huh hahha NEJ , för att kunna skolka gjorde jag vad som helst för att den dumma läraren Johanna kunna förstå men men ingen av dem var bra så jag kom helt enkelt att jag hade mensvärk och att jag måste hem LÖGN !! hahha i know bad guurl sedan meddela jag till min kompis Jennifer att jag kunde inte komma eftersom jag kräktes PPL PPL I did just get the point aight de gjorde t.o.m mim Philomina såg de efter de va allting löst sig jag hade skolka jag trodde verkligen att jag kunde gå undan BUt I WAS WRONG :S
Efter att varit i stan med Philomina kolla lite runt sedan va det dags att åka hem , plötsligt träffade jag IDA min gamla IDA ( en kompis då , tar det inget illa :P ) kände knappt igen henne o så snacka vi i bussen .
Jag kom aldrig med min skolkande eftersom  jag skulle till hemspråk idag och där träffa jag henne precis som jag hade tänkt mig jag lurade henne att jag  träffade Philomina tillsammans och att vi skulle till hemspråk .
och så va  mitt problem ha löst sig 2day YES  !!!

AIght I'm out
PEace

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2010-04-21 16:01:52

Hej, jag undrar ifall du skulle kunna rösta på två av mina bilder. Hade varit jätte gulligt ifall du ville göra det. =D



http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/fjallen-8

http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/fjallen-10

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela