Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

She look like pregnant

Publicerad 2010-04-06 14:43:55 i ♥Celebrities,

Beyonce ,Beyonce hon ser tjock ut vad tycker ni ???
jag slå vad om att hon är gravid och snart eller senare ska Beyonce blir en mamma for the first time . Kolla andra bilden och den första bilden märker ni inte att hon håller hennes hand på mage , och hon är smalare :O Jag är lite osäker om hon är det eller ej ....:O  rykten säger att han är det och hennes fan tycker inte de.....så allt det här är konstigt eller hur  :O
Vad tycker ni???

Kommentarer

Postat av: Wikiii

Publicerad 2010-04-07 21:20:09

asso hon e gravid I know it !! Hon skulle göra sitt nya album men hon ska nt göra det stog någonstans på en reportash:P i en tidning haha jay-z sa att hon ska villa.. man fattar ju dirr :O :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela