Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Oh happy day .... NOT!!!

Publicerad 2010-04-01 10:50:39 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

hey everyone
IM sick middle of easter !!!!! :O
Min kompis fyller år på fredag 18 år :P så mycket jag längtar eftersom jag måste festa
Jag vill liksom glömma bort allt och ha liksom jättekul men eftersom jag  är sjuk för förra veckan tills nu så be vi till gud att jag mår bättre på fredag :P jag kunde inte ens träna igår bara för de . Anyway  medan jag hade så tråkigt igår kom lite igång på plugget ( NO stupid ) så flätade jag min mammas hår så länge jag få pengar av henne so hey why not i need a money tänkte jag , jag är inte klart med de men jag hoppas att blir klart till idag
Prom is coming soon Ha ej inte bestämt vilka klänning jag ska ....jag vill inte ha typ för överdrivet eftersom på nians bal betyder inte lika mycket studenten den klänning jag vill ha är liksom Chill och på studenten ON Fire!!!
nej men jag detta året längtar jag på sommaren att sticka detta landet är det bästa drömmen and Hellu to Ghana!!!!
see u all later ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela