Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Im sick as hell

Publicerad 2010-04-28 18:17:03 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



hellu mina bloggare
shhit asså igår de som igår ha inget ord att säga om de.De va krig i skolan o när jag menar krig :O mina vänner så menar jag riktigt krig alla killar va på varandra jag kom från ingenstans springande med Philomina fattade ingenting  vad som händer liksom och min lärare gick det för att sluta med bråket men de gick inte fler lärare kom but still gick de inte . Efter de fortsatte dem på inomhus liksom shhit sedan blev de brandalarm asså om ni var där trust me där till max ..bästa var att dem gjorde brandalarmet mitt på NO !!! :D YEY YEs äntligen tänkte ha min önskning kommit :D ha alltid välja ha de på No men näää men nu gick de yes Efter allt det här bråket kom polisen också många typ fem eller sex st , slutligen kom blev de helt tyst på helt tyst liksom silent ... My head spending around it goes round nd round
till slut blev jag så sjuk att jag tvingade mig själv gå till skolan idag fast att jag va sjuk blev det worst than u think ...  same old shhit  ska sjukanmäla imorr gick inte till träning bara för de :( men ska mår jag bättre så kommer jag på söndag istället :D 
anyway skip with dat  hade Kabare ... gick inte så bra men till slut blev okej men i min grupp ha så mycket gemensamma som vi alla tillsammans kunde göra men det få se nästa vecka hur det blir :d

PS.Glöm inte att det är Greys Anatomy
See u later
Peace

Kommentarer

Postat av: jenan

Publicerad 2010-04-28 18:52:49

Sv: Haha

Postat av: Anne / A.C (:

Publicerad 2010-04-28 18:56:40

Cool bild ;)

haha låter som en rörig dag xd

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Publicerad 2010-04-28 18:56:48

sv: hihi tack så mkt sötisen :) <3

Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Publicerad 2010-04-28 20:21:24

dsm:d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela