Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

My Day

Publicerad 2009-09-17 21:26:28 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



HELLU
2day var i stan with my homies sökte efter Prao ( Nalle, SAnna, Alexandra,Kayan,och Dalia ).
mådde inte så bra idag , men ändå var jag tvungen var i skolan och de blev ännu värre just nu =(
Anyway JAG HITTAT PRAO !! xDD   på EspressHouse känner mig stolt tack vare Nalle bara för att han jobbar där förr men det är inte säkert , ska gå dit imorr och träffa chefen  .
Imorr är det "DAX ATT VAKNA" på Folkets Park klockan 18-23 ska dit med mina vänner .
Frys som Fan! Efteråt vet inte varför , Och stupid Dalia tjatar jättemycket om mat , och hon är hungrig att allting var mitt fel bara för att jag låtet inte äta sin mat blabla o om o om igen jag tänker asså kan inte hon JUST SHUT UP vi kom hit till för att leta efter Prao och att inte att ÄTA ! Ha lust att tejpa henne Mun hahah . Till slut gick vi jag Dalia , nalle och ALexandra till MAX och sedan kom Sanna och Kayan . Dalia och ALexandra åt deras mat och vi andra hjälper till hahha I gusse =P . Efteråt stack vi till china box nalle köpte deras mat där och Kayan letar efter jobb. Vi flabba som Fan ! Skit ball ... Så ha min dag varit därför tyckte jag att denna dagen hade jag faktiskt kul .


Peace


Kommentarer

Postat av: lii

Publicerad 2009-09-17 22:04:04

sv. tack dtsamma :D



hhihi

Postat av: lii

Publicerad 2009-09-17 22:04:19

sv. tack dtsamma :D



hhihi

Postat av: romeo

Publicerad 2009-09-17 22:07:06

sv: yes i ave :D skills yyu know (H)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-17 22:15:44

Hej sötnos!

allt bra med dig idag? :)



Ville bara meddela att jag har laddat upp ett nytt videoinlägg där jag pratar om kissie, foki, amandavardet och amir. Jag är även flum i videon så jag gör olika grimarser. Hoppas du vill kika på videon och berätta vad du tycker :)



Puss

Postat av: sanna zhang

Publicerad 2009-09-18 07:14:30

najs dag :D

Postat av: LIENE

Publicerad 2009-09-18 07:19:20

Vad söta ni är:D

Postat av: simone

Publicerad 2009-09-18 11:08:27

Söta foton! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-18 14:39:31

hehe ao, men sånt är livet.

btw, har du sett min nya videobloggning??

om du har missat att jag börjat videoblogga så kan du gå till kategorien "videoblogg" och där kan du se alla mina videoklipp som jag videofilmar och lägger ut :)

lämna gärna kommentar och berätta vad du tycker.



puss

Postat av: MONIQA

Publicerad 2009-09-18 17:11:01

taaack ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela