Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Klassfoto

Publicerad 2009-09-19 15:40:02 i ♥Like this moment,



Bilden :
Andre, okänd , ALex,Gaga,Johanna (Lärare ), Traqi , Philomina ,Leo .
Daniel,Emil,Sandra L. , Emma,Tessan , Marre, Annika ,Tiffany ,Josephine, Dennis , och Kerstin ( the teacher ) .
Brandon , Tanja ,Sandra P. , JEnnifer, Bedria, MEEEE , Gulshan , och Arbnor .


Hellu Everone =)
Nåå.. vad tycker ni ?? snyggt huh ?
JAg diggar inte de , för att mina egna bilder blev helt mörka den var inte så bra =O
Men klassfoto ska jag behålla =P

Kommentarer

Postat av: Queen

Publicerad 2009-09-19 16:17:32

fin blogg! :)

Postat av: jasmingz.blogg.se

Publicerad 2009-09-19 17:11:25

Vad söt du blev :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela