Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

IT'S SUNDAY !! STUDYtime

Publicerad 2009-09-27 22:04:42 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Hellu  everyone !!!
2day... var det ingen träning ingen dans idag :( ville verkligen dansa idaaaaGGG) 
Så det blev ingen dans,Gruppen hade bestämd att ser Erik spela Basket så det var därför . hahah för första gången jag kollar på basket-match och jag är redan inne i den hahha fick sån DAMP XD i alla fall dem som kunde komma var : Jag ,Jennifer, Fiona, Yohanna ,Adelina , och Caroline . Laget vann såklart  hihi =) över fett . Anyway nu är hemma ,var tvungen att blogga idag för att dagen efter ha jag inte tid sen så det här blir lång update (typ) . Just nu måste jag plugga like sHHIIT för jag två prov day by day Matte och NO imorr är det mattprov och dagen efter No ( HATA NO SOM FAN,ÅÅÅÅ Why me ? iaf gilla läget ) .  Imorr ska jag träna på Friidrott med Jennifer och Philomina .

Oooo Crap I almost forgot XDDD Grey's Anatomy Fans , det på Onsdag klockan 21 kanal5 1!!
Just nu kolla på Hitch , sedan plugga.Och sist men inte minst en bild på mig ( Me like

Have a day
Peace out


Kommentarer

Postat av: norea

Publicerad 2009-09-28 06:59:12

tack :)

älskar greys anatomy, längtar verkligen till på onsdag ^^

vad ska du göra i veckan då?

Postat av: romeo

Publicerad 2009-09-28 07:22:27

haha naah i aint sick har bara sneaaat big time.

kuute pic of yyu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela