Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Glömsk Människa XD

Publicerad 2009-10-21 23:05:33 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Shhit vilken dag ....aa idag håller jag på att komma för sent till skolan .
Hade språkval som första lektion , hade också glömt bort att jag hade utvecklingssamtal idag och min lärare, Kerstin väntade på mig och min pappa o jag liksom helt glömt bort de jag hade så bråttom till språkvalen och min lärare ha väntat typ 10 min så jag var tvungen att gå hem och väcka min pappa . Min pappa bara jag kan inte komma idag , jag jobbar  Jag bara men aa varför sa du inte innan då o han bara jag vet inte o jag bara typsikt dig :P  oo shhit också , hade också glömt bort att jag skulle till musiklärare för att få hjälp och nu sitter jag här på läxhjälp gör no.läxa ska prov snart o plötsligt kommer musiklärare o hon bara Elizabeth du ha glömt att komma hos mig , men det lugnt det får blir en annan dag Och jag tänker det finns inte annan dag OO ! ibland så blir man så irriterad  på sig själv speciellt JAG . Alla fall nu är det sanrt lov har jag mycket saker att göra då ska ut med mina vänner Have FUn u know . MM... Ha matte prov på fredag  :SSS PLz god help me XDDD

Btw Vad ska ni göra på lovet?

Peace out

Kommentarer

Postat av: Alina

Publicerad 2009-10-22 02:02:03

godnatt! =)

Postat av: Sara Solvik

Publicerad 2009-10-22 06:03:06

Sv, tack detsamma:P

Postat av: Sanna Zhang

Publicerad 2009-10-22 07:29:51

jag tror att temat är bubblegum

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2009-10-22 12:28:12

ehh okej, hehe. Vad är det som skrämmer dig?

Postat av: emma

Publicerad 2009-10-22 13:10:38

Hej! :)



Min blogg handlar om Reumatism,

tkr du kan läsa i min blogg om det,

för det är viktigt att veta om det

sjukdomen och så kan du följa min

sjukdoms historia.



Hioppas du rolig läsning :)

ha de bra / Emma

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-22 16:28:09

sv:bara bra med mig med :)

vad har du för dig idag då?



love/nicole

Postat av: nicole

Publicerad 2009-10-22 16:28:36

sv: bara bra med mig med :)

vad har du för dig idag då?



love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela