Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

You better shake that thang like a donkey and go hard for it, you better work!

Publicerad 2009-11-16 21:57:01 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

 

Yes äntligen HOMe!!! ni anar inte men som ni ser på bilden så ja... ha jag haft praktik (prao) på Espresso House första gången jag jobbar på café . Srry att jag ha inte bloggat på dem sista dagarna allting ha blivit krångligt, men jag lovar er att de ska inte hända mer ... =D iaf idag var helt som precis hade förarutbildat mig , de va jätte rolig att jobba där jag trivs där alla är helt snälla mot mig man känner helt hållet SAFE ni vet men för mig kändes som att jag skit bra as bra för mig jag hahah önskar att jag ha de denna praktiken på två veckor och inte bara en vecka de över fattigt tycker :O . Jag börjar klockan 10 visst är tänkt er hahaha och slutar 17 jag hinner nästan ingenting liksom  , jag jobbade så mycket att jag tänkte inte på mig att jag inte ha haft (RAST )sån tur att jag fick FREE FOOD hahaha luv free stuff . Idag tänkte jag yes äntligen hem jag sova eftersom jag ha så himla ont i ryggen fast att jag fick hjälpmedel men ändå och så plötsligt hålled jag nästa glömma att jag skulle till Helenaholmskolan för öppet hus med min faster och Philomina plus fick sån ångest att min mamma tog min MOBIL!!! fick sån damp !!! kan inte leva utan den , But but vi hann i tid och så kom jag hem vid nio tiden . Jag ha lovat er att spela in musikvideo eller nej jag menar liksom att jag spela nått samtidigt när jag sjunger , och det kommer jag göra denna veckan I Promies =P

VAD HA NI GJORT IDAG?

Kommentarer

Postat av: sanna zhang

Publicerad 2009-11-16 22:14:43

hahaha najs din dag har varit då :O i min praktiks plats e det roligt men ändå booring finns nothing to do :O

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2009-11-16 23:34:45

tack så mycket :)

Postat av: MARILENA

Publicerad 2009-11-17 00:56:01

Taaack ska du ha :D

Postat av: Emma

Publicerad 2009-11-17 16:48:31

bara vara hemma :) du då?

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-11-17 17:44:46

läs inlägget så framgår det ganska tydligt där... "/



du missar väl nt andra avenyn ikväll? ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela