Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Öppet hus - Klara gymnasite

Publicerad 2009-11-26 16:15:06 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,




Hey everyone !!!
Yess , idag ska jag till öppet hus på klara gymnasite  med mina andra vänner ...
ska dit och få infomantion , ska kanske välja de som samhälle men jag fortforande inte men de kanske för Klara , Helenaholm  ha jag varit på ....o den va "okej" tyckte jag men de va liksom inte var min ide asså nä de liksom Nej för Helenaholm fast den är bra så Nä ... men vi få se hur de blir på Klara gymnasite . Bra skola ha haf hört från mina vänner vissa tycker den är sådär ha också hört en annan skola Move it gymnasite tycker att det låter väldigt intressant  Måste verkligen så ser denna skolan men först Klara gymnasite sedan Design college på Lördag ska frågan Lakisha om hon vill hänga med mig =p

Halla

Kommentarer

Postat av: Lakisha

Publicerad 2009-11-26 16:59:51

ÄRRU DUM!?!

Och hans flätor är fina yesyes! MEN inte bara de, HELA HAN !

Postat av: MONIQA

Publicerad 2009-11-26 18:00:40

haha visst :O!

Postat av: Emma

Publicerad 2009-11-26 18:08:32

tack så mycket :)

jag hoppas de gick bra ialla fall

Postat av: mizthanguyen

Publicerad 2009-11-27 03:14:32

Svar: Awuu tack för din röst :)

Postat av: Violet

Publicerad 2009-11-27 15:08:19

Ska du börja på Klara gymnasiet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela