Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Jag tog svininfluensa sprutan!

Publicerad 2009-11-06 23:31:07 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Yes äntligen de fucking fredag fucking helg hahhah
okej så det sant japp jag tog sprutan så än sen , ingenting hände jag dog inte i alla fall .
Jag byr mig inte vad dem andra säger att man kan blir blind , blir förlamad , det roligaste jag ha hört är att man gå baklänges asså det allt det där är bara BOOSHHIT ! För mig kändes de ingenting liksom sprutan var riktigt tunt man kan knappt känna något men i alla fall men kommer att blir sjuk och lite ont i armen men det över .
Kan ni tänka er att i klass var det 17/24 som tog sprutan tänkt er att resten blev 7/24 som inte tog de alltså är de nu blir lite matte när men skit samma 30% tog inte sprutan och 70% tog sprutan och det är faktiskt jättebra för då blir det mindre som blir smittat det inget farligt ingenting kommer att hända PEOPLE . Anyway skip with that har så jävla bullt hemma men jag ska kolla på en film , vet ej vilken jag ska kolla . Idag hade jag So.prov och det gick jättebra faktiskt , känner mig  stolt där =P . Okej nu ska jag kolla på Simpson med min lillebror =)

Have a nice day

Kommentarer

Postat av: Lakisha

Publicerad 2009-11-06 23:45:41

Tackar såå mycket!

Postat av: Lakisha

Publicerad 2009-11-06 23:48:19

I knooooooooooo. Men nominerad i alla fall=)! THANK'S DUDE!

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-11-07 01:35:32

SV

Jo, jag vet att det ÄR bra. Är bara inte nöjd.

Postat av: Violet

Publicerad 2009-11-07 09:21:39

Bra att provet gick bra, jag ska också ta sprutan i skolan... :P fast det där med reaktionen varierar från person till person ;) Men de som dog hade säkert nån annan sjukdom som t.ex nåt med blodet å lalala, så sprutan skadade de...

Postat av: Sara Solvik

Publicerad 2009-11-07 09:54:35

Sv, vara barnvakt :) Själv?

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-11-07 11:29:36

tack tack! =)



svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg- du stöder väl också bröstcancer-fonden? ♥

Postat av: MARILENA

Publicerad 2009-11-07 14:43:53

Tack :)



Jag vill också ta svininfluensa sprutan men vågar inte efter att jag har set tjejen som inte kan gå framlänges längre av den :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela