Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

I'm sick :(

Publicerad 2009-11-27 16:57:00 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Hey everyone
Yupp feeling sick .... :/ but but min redovisning idag gick jätte bra för att alla var inte i skolan .
Eller nä det va jätte tyst i skolan idag ..faktiskt och jag hade två redovisning idag engelska och Svenska palla inte ha allting på måndag för då kmr jag inte  tro jag . En av klass 9c2 Cassie (okänd människa ) fyllde år idag , de va jätte synd att resten av klassen va inte där ville verkligen ser henne eggad hahahahah jag och Sanna  bara Nej , önska att dem . Stupid bajram .... oj soorry  but anyway va tycker om min blogg ?  ha ändrat de lite kommer att göra de sen . ha prov nästa vecka måste plugga o jag måste verkligen böjar blogga . Efter alla dessa år så ha jag bloggat typ runt 300 ganska fattigt men allvar måste blogga mer

Vad ska ni göra idag ? ha hört från mina vänner att dem ska kolla på New moon . Ska ni de ?

Peace

Kommentarer

Postat av: Liisa

Publicerad 2009-11-27 20:59:31

SVAR: Tack! Haha ja :D <3

Postat av: mizthanguyen

Publicerad 2009-11-27 23:20:04

svar: awuu eller hur :P:D

Postat av: Lakisha

Publicerad 2009-11-28 00:19:49

Jääätee bra är dom... vissssa!

Postat av: LIENE

Publicerad 2009-11-28 14:05:19

sv: Hoppas du får det då:)

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-11-28 17:45:51

tack så mkt! :)

haft en bra lördag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela