Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Frågestund 1#

Publicerad 2009-11-11 16:22:13 i ♥Like this moment,

Anneli frågar :

Du mådde inte dåligt efteråt?

- Om att tagit sprutan ? , Nja sådär jag hade bara ont i huvudet och armen men annars kände mig ingenting.

Sannazhang frågar :

Var har du köpt dina Converse?

- Hahah Sanna du ska få ditt svar ,jag köpt de på nätet en av såna hemsidor såna typ kinesiska kommer inte ihåg nått sånt är de.

Lovisa frågar :

Favoritdag i veckan?

- Fredag är det bästa dagen XD

Romeo frågar :

Var kommer du från?

- Jag kommer från Ghana i Afrika.

Ida frågar : 

Vilka bloggar läser du? Och vad måste en blogg ha för att vara intressant?

-  Jag läser ibland Fokis blogg men det sällan , men jag läser din blogg och mina vännernas blogg och dem andra .

Och vad måste en blogg ha för att vara intressant?

Vad dem ha för talang helt enkelt , tycker jag .

MARILENA frågar :

Tycker du att det är kul att blogga eller bloggar du bara för att få besökare ?

-  Faktiskt , så tycker att det kul att blogga för då kan folk veta vad du göra o.s.v men samtidigt ska dem som läser de blir inspirerad . För mig så handla inte blogg och MODE som alla andra gör nu för tiden , utan jag vill att det ska vara annorlunda. Jag själv gilla mode , men jag gillar mest musik och dans för de liksom min grej .

Vilka är dina favorit bloggar ?

- Mm..de var svårt , min favorit blogg är : daynnight , Rafia, Romeo , Sannazhang , Matilda , Febb, och Foki .

Hur gammal är du och vad pluggar du ?

- Jag är 16 år och i grundskolan (ha gått om klass ).


Frågestund 2# coming soon

 

 

 

 

 

Kommentarer

Postat av: sannazhang

Publicerad 2009-11-11 19:37:28

neeeeej elli jag e inte nöjd med ditt svar :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela