Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

I'm Sick person XD

Publicerad 2009-11-09 19:10:05 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

 

 

Girl let me get you to the crib (let me get you to the crib)
Upstairs to the bed (upstairs to the bed)
Girl you gonna think
Girl when I pull back them sheets
And you climb on top of me
Girl you gonna think
You gonna think I invented sex

hahha lite sexuell här lite men älskar denna låten asså , och bara för de ha jag den låten i huvud  Dont  stop til you get enough en annan låt som jag tänker samtidigt, musik video ska jag lägga in på min blogg comning soon. Men i alla fall nu ska jag inte snacka om bilden längre , utan jag ska snacka vad jag gjort idag har ni mina bloggläsare kollat hur det är ute horrible kan knappt gå till träning bara för det . Det ha regnat hela dan riktigt bullt asså och tack och lov att jag är inte sjuk. Sån sjuk människa är jag inte men idag var jag , gick till så här att de regnade ute samtidigt när jag cyklade och ni kan tänka er vad som hände sen eller hur . Jag var sååå blött och så varmt samtidigt eftersom jag hade på mig såna varma kläder plus jacka så varmt att jag va tvungen att ta av mig  Allt jag hade på mig så sjuk människa är jag hahahha nää såklart att jag skulle inte vraa såå dum att ta av mig exakt ALLT så att jag cykla naken också haha nej det gjorde jag inte jag tog av jackan . Efter åt kände jag helt fri liksom bara Yes äntligen är jag inte varm längre , blev så irriterad när massa folk liksom bara glor på mig som att dem ha aldrig sett någon utan jacka haha dem kanske tänker att " hon är inte klokt " . Men sedan tog jag på mig de igen för att de började as regna och just nu jag kan garanterar att det regna fortfarande och när jag kom igen blev jag kallt och blöt . Idag hade jag hade matte.prov eller aa om.prov ville förbättra mig ,men annars gick de jättebra och imorr ha jag no.prov (sooo BORING ) som tur att jag ha studiedag på onsdag XD och nästa vecka ska jag börja Praoa .

Peace

 

Kommentarer

Postat av: Catherine

Publicerad 2009-11-09 19:59:27

Denna video till låten e mad hot!

hotness trey songz

Postat av: helena

Publicerad 2009-11-10 19:06:59

luuuv the shoes:p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela