Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

I'm leaving on monday morning , monday morning,monday morning

Publicerad 2009-11-30 18:38:10 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Hey everyone
Japp som sagt mår jag bättre ... shhit asså jag trodde jag hade svin influensan men iaf de hade jag inte ... sån tur anyway idag skolan hade jag e-plan , musik, matte , lunch , språkval , svenska och Idrott slutade 15.20 sedan stack jag till läx.hjälpen för att få mer hjälp till provet imorr Teknik måste klara VG på teknik wish me luck :D
På musik-lektionen så fick klassen sjunga jul-sång soo boring !! men gilla läget så vi fick sjunga Tände ljus o låt den brinna osv. ... alla va helt trött palla o så sa DEnnis om han fick sjunga jag bara ..ööö du Dennis sjunga kan jag knappast tro jag o Philomina flabba lite och så sa David( (musik-läraren ) att hans röst helt falsk till låten  helt shock asså , men man ska vara ärlig mot varandra sedan vill Traqi också sjunga iaf Traqi röst hördes mycket bättre än Dennis . På språkvalen hade alla som inte var där i fredags skulle göra deras redovisning . Det va Alexander tur att redovisa o så Nalle balle till mig då .
Nalle balle : Ser inte Alex ut som Heimo ?
JAg : Em... nä eller ju hahahha
Jag : Shhit ja det sant också , jag ha aldrig märkt de hahahha LMAO
Sist men inte minst idag var jag så arg på Dragana på idrott , jag försöker fokusera på badminton rundan o varje gång när jag missa så säger hon : Du ha en pilk , två pilk , tre pilk , Elizabeth du är ute .
ÅÅÅå tänkte jag hatar henne redan inne i deEP så ARG  att du räcket fram Fuck U till henne o sedan kände jag bättre  I HATE HER SOOOOO MUCH !!!
Jag antal att jag ska till skolan imorr after all :/ Wish me luck on the test tomorrow :D

Peace


Kommentarer

Postat av: Lakisha

Publicerad 2009-11-30 18:57:15

SJUUUUUUKT GRYMMM

Postat av: Lakisha

Publicerad 2009-11-30 18:58:06

Skojaruu=) haha

Postat av: damalie

Publicerad 2009-11-30 19:15:14

hehe, imorn ska jag väl dra till skolan sen ut och ta det lugnt eller bara vara hemma och plugga inför mitt prov. själv då :)

Postat av: amelia

Publicerad 2009-11-30 20:01:51

fin blogg ! =)

Postat av: LIENE

Publicerad 2009-12-01 06:21:06

sv: spela för låt var? eller du menar vad jag spelade hemma igår? det var mian egna stycken det och sen några andra som jag spelar hos min pianolärare.

Postat av: Sara Solvik

Publicerad 2009-12-01 06:33:03

Sv, ja, väldigt skönt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela