Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Dance

Publicerad 2009-11-01 13:42:41 i ♥D@nce from the hood,

Yeye Finally its Sunday .shhit vad månaderna går så fort,snart är det X-mas!!!! och skolan börjar imorr (Borinnnng!)  .Palla inte liksom vill ha Lov!!Ja just de jag håller på nästa glömma att säga att min dans.grupp har bestämd att inte filma vår dans eftersom någon kan sno koreografi , och det vill vi inte  såklart att det skall hände eller hur ? Först träning, sedan har inga planering att göra idag förutom att göra läxor which is soooo Sucks !!But hey thatswutsup hihi =)


Vad ska ni göra idag ?

Have a nice day

Kommentarer

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2009-11-01 14:02:39

tack desamma.

kram

Postat av: MONIQA

Publicerad 2009-11-01 18:26:34

ha en trevlig kväll =)

Postat av: romeo

Publicerad 2009-11-02 08:46:13

bahaha va ljuger du, aight vi ska ha spring tävling sen vi ska se hahaha <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela