Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Arena 305

Publicerad 2009-05-30 00:05:04 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Hey Everybody
Allt väl mer er ?
Idag var på arena och träffade mina vänner där , Sanna, Deqa, Nicole, Och Jennifer .
DEt var P.J , sami aka americol ,
john aka noodlebreak , och mycker mer . P.J va dem bästa tycker jag .
Hans ord han menning det som han säga om man lysnna på texten är den rikigt bra .
Lite uppdate blev de idag och bilderna kommer senare , Sanna ha dem bilderna som hon fotade i arena .
WEll thats it
God natt =P 
Peace

Kommentarer

Postat av: Olessia

Publicerad 2009-05-30 11:17:45

tack :) låter som du har haft en bra dag

Postat av: Olessia

Publicerad 2009-05-30 11:19:46

för jag tycker det partiet är bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela