Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

WORK ,WORK , WORK , U GOTTA IT WORK ... SUCKS:/

Publicerad 2009-07-12 21:44:56 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



ONE DAY LEFT AND I'M WORKIN THAN TOMORROW .... SUCKS,SUCKS,SUCKS .

 Men vad ska man göra :P man vill ju ha pengar , Am my right ?? or what?
Så idag ha jag ha varit i kyrkan , nästan hela förmiddagen , jag blir  så glad att min farmor kommit till Sverige .
Spännande =D anyway det här är andra gången eller tredje gången jag träffas henne ....första gången tro jag ... =O
då var jag bara 4 år och då bodde jag på Ghana. Hon tog hand om mig och mina lilla syster Stephanie tills vi reste tillbaka till Sverige . Back from O'Days ... huh =P
Är så över nervöst inför imorr  =S och som tur känner jag nån som kommer att jobba på samma plats ( Jippi )
Och speciellt imorr är det den viktigaste ju så man vill inte ju komma för sent hellre , o förresten ha jag sagt var jag ska arbeta som ??? ÄLDRE BOENDE  HM.. JAG VET  men vad ska man göra ...=O hellre det än andra fast jag ville jobba på restaurang men jag antal att dem va snabbast som ringde mig .
Tog foto på mig själv idag  med Jackie, Stephanie och med Philomina .. hihi lite  (ego but whatever !!! ) Who cares anyway?? =P lite lagom fint väder va idag förresten men det va okej inte så varmt va de .
Nu ska jag inte snacka mer...utan jag kolla på tv och sedan duscha , bestämma vilka kläder jag ha på mig imorr , läsa bok och sedan sova .
Next day Ready to WORK =P
PS. jag kommentera era blogg senare imorr om jag ha tid över =D

Well that's it
And Have a nice day
Peace

Kommentarer

Postat av: sanna zhang

Publicerad 2009-07-12 22:27:16

det kmr gå bra i jobbet ;D tro mig

men iaf good luck!

Postat av: sanna zhang

Publicerad 2009-07-13 13:21:11

hehe taack, tog många timmaro fixa ihopa bloggen :D

hugs

Postat av: E

Publicerad 2009-07-13 19:38:40

tack desamma

kram

Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Publicerad 2009-07-13 21:31:01

tack! :) jag har inte gjort headern..

Postat av: lina

Publicerad 2009-07-13 22:10:47

sv: detsamma :D <3333

Postat av: josefine

Publicerad 2009-07-13 23:42:43

hehe tack :D Hoppas du haft en bra dag :D

Postat av: A

Publicerad 2009-07-14 00:13:43

det är värt pengarna :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela