Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

ALWAYS REMEMBER U MJ / CHRIS HÅNGLADE MED KANYES FLICKVÄN!!??

Publicerad 2009-07-08 19:04:18 i ♥Celebrities,







Nu ha vi en stund minne från Michael Jackson ,efter att ALLT han ha gjort för musiken .
Och hans alla fans ( även jag är en av dem ) lyssna på hans musik fortfarande kommer vi
att sakna honom . Det synd att han inte lever just nu och kunde se hur mycket fans är stolt över honom, igår när jag kollade på tv4 kunde se han begravning. Och dem som uppträde va Jennifer Hudson, Usher ,Mariah Carey och många fler . -Började få tårar när Usher som första person som gick ner från scenen och gick fram till hans begravning samtidigt när han sjöng , men det kunde han inte eftersom han började gråta där så började jag också gråta 4real där liksom det gör såååå ONT .Och även när hans en av dotter skulle tala , jag vet att hon kunde inte få fram ordet men hon sa att hon kommer att verkligen sakna sin pappa , och att han va den bästa pappa hon hade haft. Jag förstå henne hur det känns och hur det kan vara att sin pappa skulle uppträda för final sista gången i London och det står "That's IT " så blev det också att han gick hjärtattack mycket sorgligt är de. PLUS ATT han fick leva sorgligt lev blev aldrig lycklig som alla andra kändisar var och allt det är hans pappas FEL . Det han som ha förstört hans liv där liksom .
Men nu är han död och vi be till gud 4 bless him and Rest in Peace.





WHAT ,WHAT ???!!! HE DID WHAT==??? 
 Det här är RIKIGT PAYBACK 4 RIHANNA DÄR LIKSOM INGEN ÅNGEST . 
Kan inte tro mig själv att han hånglade med Kanye West on-and-off girlfriend, Amber Rose .
Det sägs att  Amber och Kanye ha gjort slut , men det verkar inte så ...eller WHO KNOWS .
Och nu kommer Kanye regerar , man vet aldrig hur Kanye ser ut när han är ARG ( OBS nu blir jag också RäDD för honom) :S  . 
Chris är PLAYER asså jag vet vad han håller på med hos P:Diddy White Party i Beverly Hills .
Anyway Chris n Amber dansade tillsamman , Hör ni tillsamman .
. Sedan dem hånglade i mörket , Amber hade handen på hans lår .
YO CHRIS U ARE SOOOO IN BIG BIG BIG TROUBLE , BE CAREFUL WITH AMBER . 

WELL THAT'S IT ENJOY AND  
HAVE A NICE DAY
PEACE

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2009-07-08 19:23:53

Tycker det är synd att han blev som han blev i slutet:/

men man minns iaf honom för den har var som artist, väldigt talangfull!

Postat av: E

Publicerad 2009-07-08 20:38:02

ha en trevlig kväll

kram

Postat av: norea

Publicerad 2009-07-08 20:48:32

detsamma :) vad ska du göra i sommar då?

Postat av: emma - en modeblogg! ♡

Publicerad 2009-07-08 21:31:53

Hihi tycker du? Det tyckte inte jag :O haha!

Vad händer hos dig ikväll då?



Kram

Postat av: MADDE

Publicerad 2009-07-08 22:21:53

Hoppas att du har haft en fin dag! :)

Postat av: emma

Publicerad 2009-07-08 23:11:18

sv: tack så mycket!! :)

kram

Postat av: Liisa

Publicerad 2009-07-09 00:08:36

SVAR: Detsamma! :D <3

Postat av: Catherine

Publicerad 2009-07-09 09:11:15

naah, me don't belive that:p i have to see to belive man haha



ha det goodie

Postat av: JOHANNA

Publicerad 2009-07-10 00:04:12

usch, stackars barn! R.I.P Michael Jackson.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-12 00:47:42

OMMGG VAFAAAN

de är lögn! Amber är inte dum och dumpar kanye för en unge! jag tror att det var något fel de har gjort faktiskt!

NOOT TRUE

Postat av: N O E S C A P E

Publicerad 2009-07-12 11:00:28

Det var såp sorgligt det där med MJ :(

Postat av: Richie

Publicerad 2009-07-14 14:30:49

HAHAHA det är inte sant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela