Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Yes!!! I GOT IT XD

Publicerad 2009-01-13 22:37:20 i ♥Like this moment,



Hejsan mina blogg
Allt väl?
Jag är så över glad att jag hittade boken . Ni vet ingen aning hur länge jag vänta ,o vänta att jag få läsa boken.
 Min kompis som är en av twilight fans föreslå att jag skulle läsa boken ,men när jag skulle låna fanns det inte på biblioteket och jag var tvungen att beställa den . jag bestället den till och med förra året och inte ens fått boken att läsa :O . Jag har sett flimen men det sägs att boken är bättre för att allt fanns inte med flimen.  Denna boken hittade jag på biblian i skolan när jag var på läxhjälpen ,skulle göra mina läxor så slipper jag att göra det hemma.
Så plöstligt hitta jag den !!! jag håller på att skrika ,men jag hållde mig min kompis Iman sa att jag hade tur .
För att hon ville också läsa den jag ba... isf står du i kön  efter mig då :P
Nu måste jag gå ...ska gå ligga mig men först läsa boken =)

Sweet dreams
hihi =P

Kommentarer

Postat av: Liene

Publicerad 2009-01-14 09:49:03

sv: emn jag blev riktigt nöjd med dom iaf:D idag ska jag dansa i skolan och sen gå till kören, annars ingen speciellt. Du då?

Postat av: Mindy

Publicerad 2009-01-14 09:51:46

Ha en skön onsdag..

Postat av: Vanessa

Publicerad 2009-01-14 14:41:16

ack tack sötis :)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-01-14 16:43:59

Jag har läst den och den är såååå bra! Det är verkligen Twilightfeber i hela Sverige! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela