Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Back to school :/

Publicerad 2009-01-08 21:59:38 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Idaa på skolan på sista lektionen hade min grupp hemkunskap med Johanna.
Den andra gruppen fick gå hem efter lunchen. Som tur eller hur :O 
Dem som va på min gurpp var JEnni,Emil,Andre,Josse,Philo,Sandra,Emma,Annika och Gulshan . 
Oj .... jag glömde en till men han är skit störigt o han heter LOe. 
Han va skit jobbit .....han bara snakade hela tiden jag bara lust att slå honom på huvud =P 
På hemkunskapen hade vi ändå kul, fast jag ville gå hem :(  iaf...vi bakade pizza mums 
Jag bakade med Josse,Jenni och PHilo .


KAn ni tänka er att redan vi har börjat i skolan så har vi fått två läxor , So och Eng  .
 och imorr har vi alla lektioner :O men slutar tidigt :P




 

Kommentarer

Postat av: sannazhang (v.

Publicerad 2009-01-09 18:15:20

PIZZA ! mums ;O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela