Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

X-mas is tomorrow !!!!

Publicerad 2009-12-23 22:44:25 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Känner julkänsla börjar närma sig ... och det är imorr då gud föder igen XDDD
det dags att öppna presenterna :P cant wait , idag var jag i stan fixade min glassögon 4 free XDDD mME LOVE FREE STUFF HIHIH träffade Daniel, mai , och Filip  då var jag med Jennifer hjälpa till henne leta efter julklappar .
skit många människor kom i stan . Efter de åt vi på bk (buger king rocks!!!) . Sen så träffade jag Lakisha och Vanessa umgås med dem , va typ i stan hela dan men det va inte mening , mening var att fixa mitt glassögon sedan hejdå liksom men jag kunde inte sluta kolla på alla kläder som va på REA hahah hittade sån fin klänning som jag tycket SKALL köpa den !!! skit fin va men jag hade inte tillägget mycket pengar till så.. :/ men när jag få pengarna då ska jag köpa de ;)





On the 8th day of Christmas my baby gave to me
a pair of chloe shades & a diamond belly ring
On the 7th day of x-mas my baby gave to me
a nice back rub and he massaged my feet
On the 6th day of x-mas my baby gave to me
a cropped Jacket with dirty denim jeans
On the 5th day of x-mas my baby gave to me
a poem that he wrote for me


Love that song :



Have a nice day

Kommentarer

Postat av: MARILENA

Publicerad 2009-12-23 23:29:21

Aah jag med hehe :D



Oh va små dem va där !

Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Publicerad 2009-12-23 23:36:38

Tack:D

godjul!

Postat av: Violet

Publicerad 2009-12-24 00:33:40

Visst :D



GOD JUL :D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela