Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

OO HAPPY DAY

Publicerad 2009-12-22 00:26:39 i ♥D@nce from the hood,


AAA JAg är sååå himla glad just nu ,finally den sista dagen hahah nää men som ni förstå
liksom när kom till träning idag , var det liksom som folkets hus skit många o jag bara WTF is going on ...? jag fattar ingenting all va nya o gamla men för det mesta va nya , min kompis Rafia ville komma tillbaka till grupp o som sagt har vi gruppen bestämt att vi ska inte ha nya mer ... men dem som kom idag om en av blir ut valda vilket de e sant så ha dem tur men annars byebye liksom. Vi tar de här på allvar inte sån barnsligt , men vi få se för att Rafia  är inte ny and stupid . Du fick ångest huh Rafia asså jag vet :p Nä men få se vi ha också en annan kille ( vet ej vad han heter ) han ska göra på dansen , Sandra en annan tjej som ha frågat redan från början åå såklart kan man se henne tar de på allvar än dem andra så  hon kommer att komma in.
På grund av att jag blir också glad idag var att Samira kom idag plus att vi fick lära ny koreografi - I get it in by Omarion skit bra koreografi Me luv it :D tyvärr så var det den sista dagen idag . Men vi ska fortsätta träna nästa år tro jag , vem vet :p

PS .
HAPPY B-DAY FIONA!!!!


PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela