Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

What a day ...

Publicerad 2009-12-31 00:13:28 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



Hey everyone It been long time Right ? EH.... NOT!!!! :P Just kidding :D
Ja men som sagt dem sista dagarna ha jag gjort så mycket saker att jag ha inte hunnit blogg :(

Friday 25/12 :
Jag och hela familj stack till kyrkan .
Saturday 26/12 :
Jag och hela familj stack till kyrkan och firade Julfesten där, Alla folket skulle ta med sig Mat ni vet MAT Afrikanska MAT HOT DAMN ASSÅ :D DET DÄRFÖR JAG GÅ DIT HAHHAHA  NOT .
Efter de var vi på en fest , kom hem typ klockan två på kvällen Palla inte liksom :D
Sunday 27/12:
Skulle egentligen vara hemma hos Berna och hjälpa till med hennes hår , som ni förstå hon skulle alltså ta bort sina flätor ( inte så lätt tro mig :S ) Men jag kunde inte de , var för sent ....
Monday 28/12 :
Jag och Stephanie förväntade oss att nån SOMEBODY !!!! PLZZZ KNOCK the DORR  vi Ville ha våra IPOD som vi hade beställt men de kom aldrig :( Berna bestämde sig att komma hos mig istället och hjälpa henne och samtidigt kolla vi på filmer snackar GOSSIP GOSSIP SKIT KUL VA DE .
Tuesday 29/12 :
still waiting 4 the IPOD :( ...
Wednesday 30/12 :
Hade tråkigt, så jag och stephanie skicka sms till Kofi  ( en killkompis ) HAn skickade en gåtan o jag liksom fattade ingenting . Så jag skrev en helt annat ...
Jag : Varför köper vi egentligen kläder ?
Kofi :så vi inte gå runt naken
Jag : FEL
Kofi :Vad e svaret då? så vi inte bli smutsiga ?
Jag : hahaha för att vi inte få dom inte gratis hahahaha :p
Kofi : VA? Såna dumma gåtor du och Stephanie ställer . boken e dum själv
hahahahhaha jag fattar ingenting såklart vi ska köpa den för att den e inte gratis hahahahhhah
Jag och Stephanie : hahhahahhahahah dog av flabb
Thursday 31/12 :
JULREA !!!!! SKIT MÅNGA MÄNNISKOR SOM VA I STAN IDAG  :o jag var med Sheba , Stephanie och Lawrencia skit ballt va det köpte Två nya jeans från Hm , en mössa, tight , och mkt mer ...
Stephanie vissade vart hon jobbade i somras sån Greekway Stephanie bjöds oss Love FREe stuff hihiih :D
Mat BOMBAR , jag blev helt trött efter att ha ätit Hamburgaren .

Japp det va allt jag ha gjort som jag kunde inte blogga :D

HAVE A NICE DAY
HOLLA


Kommentarer

Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Publicerad 2009-12-31 00:35:29

Thnx:D Jag ska spendera min nyår med min familj o bv sj?=)

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

Publicerad 2009-12-31 00:50:06

sv: haha okej! :p

Postat av: MARILENA

Publicerad 2009-12-31 01:55:05

Hehe julrea är BRA ! :)

Postat av: Lakisha

Publicerad 2009-12-31 11:40:09

Tackar eli!

Ja, jag vet! Låten är över gryyym=)=)

Postat av: MONIQA

Publicerad 2009-12-31 12:58:52

tack :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela