Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

ay Alhaji Alhaji ay Alhaji

Publicerad 2009-12-13 22:13:14 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


hey everyone
Ha denna låten in my brain cant control it but hey DEAL WiTH !!! de är en afrikanska låt I mitt hemland Ghana , speciellt denna låter ha dem ÖVERallt ni som är AFRIKANER känner ni inte igen denna låten , så är det kört för er . ALLA kan de , exakt ALLA t.o.m mina vänner kan de , jag menar då på dans.grupp ni skulle bara se hur killarna gör de hahah jag dog av flabb , anyway idag ha jag varit på chruch efter de stack jag hor Sheba skulle fläta henne hår , sen träning , ÅÅÅ träning va det värsta eftersom vi skulle hitta på en egen låt och en hela åtta koreografi tog det en timme bara för att hitta en låt o vi hade typ två timmar slötat  hela den timmen bara för att alla ska komma , välja en låt, o sedan koreografi som tur kom Samira in och hjälps oss sedan kunde hon inte hjälpa oss mer för att hon skulle iväg . Men vi klara de en hel koreografi på sista minuten XDDD OH SHAP


Alhaji- alhaji:




Have a nice day :D

HOlLA

Kommentarer

Postat av: Violet

Publicerad 2009-12-13 23:07:45

Vad är lyx? :P



Vilken härlig bild ;), ha det bra!

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2009-12-14 08:50:22

allt bra idag?

kram<3

Postat av: Catherine

Publicerad 2009-12-14 13:48:42

Grym låt :D syrran o jag har grymma minnen från denna låt hahah... men vart kommer du ifrån nuigen??



ha det nice

Postat av: Lakisha

Publicerad 2009-12-14 16:32:22

hahaha, låteeeeeen! döör, BÄSTA!

Nää?.. Snöade... Det såg jag inte

Postat av: LIENE

Publicerad 2009-12-14 17:41:10

sv: det var gott men har ärligt talat bakat godare också:)

Postat av: Sidney The Singer

Publicerad 2009-12-14 18:02:58

TACK så mkt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela