Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

I just wanna be Successful

Publicerad 2009-08-04 21:42:46 i ♥My sway , their sway,




1. After Beach

Slappa shorts, söt blus och höga klackar gör dig sommarfestlig utan att det blir för uppklätt.

  •   Blus, Topshop, 399 kr.
  •   Väst, Topshop, 549 kr.
  •   Armband, Gina tricot, 159 kr.
  •   Jeansshorts, H&M, 198 kr.
  •   Platåskor, Bronx/DNA, 1 399 kr.

2.Inflyttningsfest

Den lilla svarta funkar i alla lägen. Korta klänningar och höga klackar gör benen längre. Läg till en väst eller kavaj så slipper du frysa under småkyliga sommarkvällar.

  •   Väst, Gina tricot, 399 kr.
  •   Armband, Gina tricot, 159 kr.
  •   Klänning, H&M, 399 kr.
  •   Platåskor, Bronx/DNA, 1 399 kr.

3.Tjejmiddag

Nitar, slitna jeans och en massa kedjor gör festlooken komplett.

  •   Linne, American Apparel, 349 kr.
  •   Jacka, Gina tricot, 299 kr.
  •   Jeans, Gina tricot, 299 kr.
  •   Platåskor, Bronx/DNA, 1 399 kr.

Tycker mest om Nr.3 vilken tycker ni=???
ANd like the high heel by the way =D .
What do u think ?

Kommentarer

Postat av: sanna zhang

Publicerad 2009-08-04 23:50:01

jag gillar nr 3 mest, det är nog mer min stil :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela