Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

First day at school

Publicerad 2009-08-17 23:15:17 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Bild: Amerie


Hey Everyone
Can't believe it rather , så snabbt tiden går .
Och redan School?? :S New school , new friends , new people 2 hang out with , Party All the time , shopping always , Malmöfestivalen såklart , semester , swim in wonderful weather .
DE gå så fort när man ha så kul , som jag ha haft .
Första dagen i skolan , var det inget skillnad... men problemet var att jag och min kompis Philomina kom försenat
första gången . Men jag brydde mig inte liksom bara om jag kunde hitta en plats att sitta och lyssna va fröken ha att säga . Och sedan som varit så slutade vi , hade inte mkt att snacka .
Men nu få se hur det på andra dagen


Peace out //

Kommentarer

Postat av: MONIQA

Publicerad 2009-08-18 11:03:03

ja det ska jag göra !

Postat av: anneli

Publicerad 2009-08-18 19:19:21

åh tack gumman :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela