Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Chris Brown dejtar Natalie Mejia (från bandet Girlicious)

Publicerad 2009-04-14 21:46:48 i ♥Celebrities,



Det verker som Chris brown is moving on with Natalie från Girlicious .
Även om han fortforande älskar Rihanna ( vilket innebär är rikigt dumt ) -  tycker jag .
Det här kan man säga är ny start speciellt för Chris Brown .Men är det sant att han dejtar två st ??
Och vad heter hon isf ?? kanske och skumt ?
Man tro inte ens att det är sant eller falsk , jag tycker att det stämmer inte.
Först Natalie Mejia och sedan Erica Jackson . Erica är hans universitetsstuderande exet,( låter intressant huh ?? )
Det sägs att Erica hjälper Chris B att hålla smärtan från Rihanna .
I Lördags börjarde han dejta Natalie från Los Angeles och tatuerarede tillsammans , men annars har dem  spenderat tillsammans och snacka lite då och då  men hon ha i övrigt hemlighetsfull om deras relation till varandra.
Så här långt går det  bättre än förr . Det ingen fler kommentar om det , men att var ihop med Rihanna passade INTE hon har nästan förstörd hans kärriar . ( But we still there 4 you Chris B !! speciellt jag <3 ) XD



NAJJJ!! jag missade DH idag :( men ska se de på repris :P

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-04-14 22:11:46

- Haha.. nej kan tänka mig det ;P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-15 12:25:52

japp:) vad har du för planer idag då? kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-15 14:52:10

ja visst är dem det(H)

Postat av: Linda Q

Publicerad 2009-04-15 19:16:51

jaha ja, där ser man.. så han har gått vidare nu..

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-15 22:05:42

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

Postat av: Fanny [Foto, Stil, vardag]

Publicerad 2009-04-15 22:36:19

TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!



Godnatt (:

Postat av: anneli

Publicerad 2009-04-16 16:56:30

fin din sida har blivit :)

Postat av: Miss Cali

Publicerad 2009-04-16 21:58:10

Svar: Tack själv. :) Sent med glad påsk nu, men har haft bloggpaus. ;)



Söt blogg. Jadu, Chris Brown needs to grow up! Gör han inte det ska han ha STRYK. NEVER beat on a woman!

Postat av: emilia engberg

Publicerad 2009-04-23 23:30:21

jaha, oj :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela