Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

På stan igår

Publicerad 2008-10-29 17:23:02 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Hejsan friends !! :D
Hur e det idag? , vad har ni gjort på lovet?`
-Jo , igår hade jag jättetråkigt  och jag hade presic ingeting att göra
presic ingeting,  kan ni tänker er? Att sitta hemma , var vid data , chatta , äta , hämta min illebror
från dagiset och sen hemma . Det var liksom typsikt dag och tråkigt  , jag frågade min mamma om jag kunde
sova över hos min bästis ,hon bor i Lund och såklart vet jag att hon  kommer att säga ''Nej'' så vad var det löna ?
Men jag fråga henne och hon sa ''Nej'' som vanligt . Men jag tänkte varför kan hon inte komma hos mig
(frågortecken ) konstigt . Men igår frågade jag typ alla mina vänner
''Vad dem skulle gå stan med mig ?'' och alla typ sa att ''jag orkar inte'' , '' kan inte sorry '' , '' jag ska var med min kompis mamma ''? Men tur ringde jag min kompis Michelle och hon svarade att var redan på stan med Erica , så jag skulle träffa henne där på Triangel .

Snabbt tog jag buss 8 och stannade på Triangel och (äntligen hade jag nåt att göra på dagen )
JAg hade tänkt köpa en tunnika som jag såg på internet på Ginatricot .
Sedan gick vi in till Storgatan på Gina., Erica köpte två linne  Michelle köpte ingeting ( hålla !! ska du inte köpa nåt ? )
frågar jag henne , hon bara ''nej'' du måste sa Erica skrattade vi både två . 
Sedan åt vi och sen hemma . Men min bästis Bea ska komma imorgon och hälsa på .
kändes skönt att komma hem igen ! som sagt ''Borta är bra men hemma är bäst ''


Haha .... Michelle tog jätte mycke foto på mig :D 

Michelle, Jag , Och Erica ( spelar COol )
hihih

Puss o Kram

Kommentarer

Postat av: kajsa :]

Publicerad 2008-10-29 17:58:03

tackar :) jo, jag mår faktiskt bättre nu, men fortfarande dåligt

Postat av: Vanessa

Publicerad 2008-10-29 18:13:29

Gillar Like me och still in love mest :)

Postat av: josephine

Publicerad 2008-10-29 18:59:43

hihi okej ;D

Postat av: JOANNA

Publicerad 2008-10-29 21:40:47

sv; haha ja:D

va söta bilder

Postat av: humorsajten

Publicerad 2008-10-30 10:31:31

vilken mysig blogg du har:) Allt bra med dig?

Postat av: Natta

Publicerad 2008-10-30 10:35:35

sv: mm de va riktigt gott ! :D

kul på stan?

Postat av: Isabell

Publicerad 2008-10-30 11:41:29

Ja, det är super. (yy' Ha det bra du också ((:

Postat av: glitterandbling

Publicerad 2008-10-30 14:43:25

kul med stan :)

Postat av: anneli

Publicerad 2008-10-30 19:50:12

tack så mycket =)

Postat av: Liene

Publicerad 2008-10-31 16:59:20

Jag har inte helel rgjort nåt på lovet, bara bloggat, chattat på msn och ätit god mat, haha. fast bättre kan det inte blir, förutom att man kunde varit på nåt fest eller nåt, men men.

Fina bilder!

Postat av: julia

Publicerad 2008-10-31 20:28:02

hej, såg att du kommenterat på designa din blogg

om hur man får headerna på mitten. fick du någon hjälp med det? i så fall, skulle du kunna hjälpa mig? :)

Postat av: norea

Publicerad 2008-11-01 17:39:43

vilken fin blogg du har :)

vad händer idag ?? :)

Postat av: Petrich

Publicerad 2008-11-02 12:44:55

söta bilder :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela