Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Underbar dag :)

Publicerad 2008-05-31 21:58:16 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Tar det lugnt ,det lugn och oro sätter vid soffan och kollar på What happens in vegas .
Min kompis sa att den var bra , e den de ?
har varit ute hela dan och nu e jag hemma .sitter barnvakt nu hihihi =)
Förresten visst var det jättevarmt idag ? jag tycker det alla fall .
Jag var ute med min kompis Laak ,och sen var jag med Jenni och cyklade
runt lite sen var vi på BK träffade Akram och Ida spelade fotboll och  jag var med lite grann .

Vad har ni gjort idag ?

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-05-31 22:14:46

Ha en fin kväll:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela