Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Sorry :(

Publicerad 2008-05-07 22:23:13 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Har inte tid att skriva om mig själv idag , måste göra mina läxor .
  Det var så fint väder och jag ville bara gå ut ,har ingen o var med :( alla var så upptagna med sina saker. Det som tur för fasters man , han ska åka till Ghana (som lyckolust ) jag vill vara där på sommaren men det blev inte som jag hade tänkt utan det få blir nästa år (cant wait ) .

GOd natt :)

Kommentarer

Postat av: kristin - En norrländsk brandman

Publicerad 2008-05-08 01:12:23

Jag säljer bloggdesigner. Är du intresserad kan du maila mig eller adda mig på msn: [email protected]

Postat av: Jessica Anshagen

Publicerad 2008-05-08 08:38:41

Hej,
Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !
Ha en bra dag :)
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela