Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Misstolkas

Publicerad 2008-05-26 18:38:23 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Idag  ...det var tråkigt väder ...det regnade ,jag var blöt ingen kunde gå ut .det var liksom inte bra idag alltså . image189
.....Onsdag ska min klass till Folkets park om vädret blir bättre .
På fredag har jag NO.prov . :S (nej !!!)
Det var en kille som irritera mig hela tiden och han  härmar mig och han säger alltid misstolkas bara för att han inte fattar eller att man få otur och jag vill inte att det ska hända på onsdag .

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2008-05-26 19:03:17

Sv: Tack du. :)

Postat av: rafia

Publicerad 2008-05-27 18:44:01

inte det svåraste, men jag klara mig:) ha det bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela