Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Vad gör du om nån älskar dig ?

Publicerad 2008-03-29 09:09:44 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Om nån älskar dig ,vad gör du då .
FÖr att det är en kille som älskar mig men vet inte hur jag ska göra :S .

Hjälp !!

Här är några svar jag fick från libresse :




Inskickat av Jojo93 2008-03-28 15:25 Om jag har känslor för killen så skulle jag ju självklart bli ihop me honom. men om jag inte visste hur jag kände så skulle jag nog träffa honom ett par gånger o se om jag hade några känslor :)

Kram <3 Anmäl Anmäl det här till moderatorn
Om du tycker att något inte hör hemma i Forumet, låt oss få veta det på Libresse redaktionen genom att klicka på Anmäl-knappen
Offline Inskickat av Issa93 2008-03-28 18:04 Det här har inte så mkt med din tråd att göra men jag vill ändå berätta det; Det var en kille jag lärde känna, han berättade att han gillade mig och lite senare att han älskade mig och han trodde att jag gillade han.. När jag sa att jag inte gjorde det sa han att hans liv inte var värt att leva och så.,. Jag fick skit dåligt samvete och trodde att han typ skulle ta livet av sig eller nått... Så var försiktig så att du inte ger fel singnaler till han... Anmäl Anmäl det här till moderatorn
Om du tycker att något inte hör hemma i Forumet, låt oss få veta det på Libresse redaktionen genom att klicka på Anmäl-knappen
Offline Inskickat av sthlm 2008-03-28 18:34 Det beror väl på vad man själv känner för killen. Är man inte intresserad så behöver man väl inte göra speciellt mycket. Men är man intresserad och vill ha killen så är det väl bara att berätta det för honom. Anmäl Anmäl det här till moderatorn
Om du tycker att något inte hör hemma i Forumet, låt oss få veta det på Libresse redaktionen genom att klicka på Anmäl-knappen
Offline Inskickat av Chokladhjärta 2008-03-29 01:20 om du tycker om honom eller inte ska du visa det vare sig det är dåligt eller ej, han måste få veta, det är bäst för båda två

Har ni också fler råd kan ni skriva under :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela