Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Till Skanör

Publicerad 2008-06-10 20:55:59 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Sommaren kommer närmare och närmare förresten , De imorr ! xD
Denna veckan har det varit jättekul och jobbigt samtidig... igår hade jag eller hela år-kurs 6-9 hade triathlon och idag var 9-an på Bakken ,6-an ..aa jag vet inte vad de gjorde idag faktisk . Men min klass var på Skanör där min lärare bor .

Sen gick  till Stranden och badet men...det blåste mycket men alla fall ...vi åt, vi lekte och sen bade igen . Och nu kommer det tråkiga... när jag simmade ... jag drunknade men jag svalde vatten och vattnet drog mig och det hända också min kompis, och så hjältar räddade mig xD

Har alla en bra sommar lov xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela