Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Jessica och Cash har äntligen fått sin dotter...

Publicerad 2008-06-09 20:53:56 i ♥Celebrities,

Nyblivna föräldrar!

''I helgen föddes dottern Honor på ett sjukhus i Los Angeles,Skådespelerskan Jessica Alba och maken Cash Warren har blivit föräldrar.
Jessica och Cash avslöjade att de väntade barn i december i år. Vackra Jessica Alba har strålat under de senaste månaderna, men medger att graviditeten inte varit helt smärtfri.
- Vad som helst har kunnat  få mig att bli vansinnigt arg eller att börja gråta. Jag är inte van vid det.

Vi önskar hela familjen lycka till och längtar efter bilder på nya familjemedlemmen!''
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela