Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Tjej mässan

Publicerad 2008-02-23 14:15:22 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

image36

Som ni ser så har jag varit på tjej mässan på den sistone dagarna , jag var med Brenda, Sheba,Jackie .Stephanie och Philomina . Jag fick Tilde Fröling autograf Gratis ! Alla tjejer trängde sig , så jag hann inte ta foto men det gjorde men syster Stephanie . Jag fick en som hette nu It-Girl författaren är Cecity Von Zigesar,hon som har skrivit om Gossip Girl och nu har hon skrivit ett nytt serier som heter It-Girl jag fick faktisk den boken helt gratis. Först hade Gossip Girl en tävling som man skulle skriva om vad man tycket om Gossip Girl på data då ,och sen så efter 1 eller 2 mån så fick jag den från post  jag trodde aldrig att jag skulle få det . OMG !

Halsband : 25 kr
Öronhänge : 10 kr 
XOxo Elli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela